.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رنجبر رئیس ستاد دکتر رضایی در مازندران شد
دکتر محسن رضایی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در حکمی دکتر غلامعلی رنجبر را به سمت رئیس ستاد انتخابات خود در مازندران منصوب کرد.
رنجبر رئیس ستاد دکتر رضایی در مازندران شد

دکتر محسن رضایی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در حکمی دکتر غلامعلی رنجبر را به سمت رئیس ستاد انتخابات خود در مازندران منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز ، نامزد دوره دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران در این حکم خطاب به رنجبر آورده است با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و حضور موثر در فعالیت های علمی و فرهنگی و اجتماعی و به پیشنهاد ستاد امور استانها ، جنابعالی را به ریاست این ستاد در مازندران منصوب می نمایم.
در ادامه حکم مسئولیت دکتر رنجبر نیز آمده است، انتظار دارم با بکارگیری تمامی استعدادها و ظرفیت های ممکن برای سازماندهی و مدیریت کارآمد ستادهای انتخاباتی استان ، برنامه ریزی و اقدام نمایید.
همچنین در حکمی از سوی محسن رضایی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم ، عباس رمدانی به عنوان دبیر ستاد انتخابات وی در مازندران منصوب شد.
دکتر رنجبر در حال حاضر معاون پژوهشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری می باشند که به عنوان استاد نمونه دانشگاه نیز انتخاب شده است. ریاست سازمان جهاد سازندگی ، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی ، پژوهشگر نمونه استانی و ... بخشی از سوابق ارزشمند وی می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 23 ارديبهشت 1388
جناب آقای دکتر رنجبر سلام علیکم
برای جنابعالی و کاندیدای شما آرزوی سلامتی و توفیق دارم . با شناختی که از سابقه تعهد و تخصص حضرتعالی و مجموعه ستاد دارم امیدوارم که شاهد انتخاباتی پرشور و طراوت و حماسه ساز باشیم .
همكاران دانشگاه 23 ارديبهشت 1388
جناب آقاي دكتر رنجبر
با سلام واحترام
با تمام ارادتي كه به جناب عالي داريم ولي مطمئنا راي ما مهندس مير حسين موسوي است.از اين بابت از جناب عالي بدليل عدم همكاريمان با شما عذر خواهي مينمائيم.
نا شناس 23 ارديبهشت 1388
انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری از مهمترین انتخابات بعد از سی سال انقلاب اسلامی میباشد . من به عنوان فردی کوچک از مجموعه بزرگ دانشگاهی استان مازندران از صمیم قلب انتصاب آقای دکتر رنجبر را به سمت ریاست ستاد آقای محسن رضایی تبریک عرض میکنم . بسیار خرسند ومشعوف هستم که دانشگاهیان با تصمیم شجاعانه و عزم راسخ خود قصد دارند این بار از شان و رسالت دانشگاه به مثابه یک نهاد مدرن علمی دفاع نمایند . نمیدانم چرا همیشه از سیاست ورزی وفعالییت های اجتماعی وفرهنگی دانشگاهیان بویژه دانشجویان واساتید فهیم و آگاه از فرط مسرت در پوست نمی گنجم ؟ اما وقتی به اندک اندوخته های خود رجوع میکنم در می یابم که حقیقتا"از دانشگاه جز این انتظار نمی رود پرسشگری، نقادی، آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ عقلانییت و آزادیخواهی از مهمترین رسالت دانشگاه به شمار می آید . دانشگاه جای پژوهش های دشوار است نه تخمه شکستن های آسان . برای استاد ارجمند آقای دکتر رنجبر که با فعالییت های سیاسی و انتخاباتی و نیز یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس دکتر محسن رضایی که با حضور هوشمندانه ، زمینه نقد سالم دولت ها بویژه دولت نهم را فرهم میآورند آرزوی توفیق دارم
مدبر 24 ارديبهشت 1388
فقط تعریف و تمجید ها رو میزنین؟
خیلی ضعیفین!
تو منطق شما مخالف هیچ جایی نداره. با افتخار به احمدی نژاد رای میدم
نا شناس 27 ارديبهشت 1388
بهتر است سایت تان را جمع کنید چون نظر کاربران را درج نکردید مگر چیز بدی نوشته بودند یا آقای دکتر رنجبر خیلی با شما رفیق است و یا شما خیلی ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.367 seconds.